Tratament de Canal Satu Mare

Servicii Endodontie

Endodonția

Este specialitatea care se ocupă cu tratarea canalului radicular şi reprezintă baza stomatologiei pentru că durata de viaţă a dintelui depinde de corectitudinea acestui tratament.

Cand este necesar un tratament endodontic:

• sensibilitate la cald, la rece, sau la dulce care persistă mult timp după îndepărtarea stimulului dureros
  • durere la masticaţie
  • durere surdă, spontană sau pulsatile

Tratamentul endodontic

CUM SE
DESFASOARA?

eliminarea durerilor
și a disconfortului

tratamentul și dezinfecția
canalelor dentare

obturația definitivă a canalelor

Cele mai frecvente dureri de dinți sunt legate de afectarea pulpei dentare. Această durere de dinți a fost denumită, în trecut, de specialiști – strigătul dinţilor.

O carie netratată duce la afectarea nervului dintelui, cauzând dureri care de multe ori nu cedează la analgezice uzuale. În acest moment afectarea pulpei (nervului) este una ireversibilă. Tratamentul de canal este iminent.

Sub anestezie locală se practică extirparea (extragerea nervului). Odată cu îndepărtarea ţesutului afectat, dispare şi durerea. În funcție de situație se poate obtura definitiv canalul în aceeași sesiune, sau se temporizează prin aplicarea de antibiotic sau de hidroxid de calciu, sau de alte substanțe dezinfectante în interiorul canalelor.

Orice tratament de canal se consideră finalizat doar în urma obturației de canal propriu-zise ( umplerea definitivă cu substanțe sterile biocompatibile specifice).

Pulpa dentară este reprezentată de țesutul moale aflat în interiorul dintelui (canalele dentare), respectiv de vase de sânge, nervi și țesut conjuctiv. Deși pulpa este răspunzătoare de nutriția dintelui prin intermediul vaselor sangvine care pătrund prin vârful rădăcinii în dinte, ea nu este răspunzătoare pentru funcționalitatea dintelui. Chiar dacă pulpa este îndepărtată ca urmare a tratamentului endodontic, dintele va continua să fie hranit prin intermediul vascularizației structurilor din vecinătate.

Cat dureaza un tratament endodontic?

Cat de dureros este tratamentul de canal?

Toate tratamentele endodontice sunt efectuate sub anestezie locala profunda. Prin realizarea acestei anestezii se asigura un comfort sporit pacientului, dar si medicului dentist.

Str Corvinilor, 5, 440080, Satu Mare, Romania.

Urmareste-ne